mojpes.net
o psih pasme galerija forum zaščita živali posvojite psa

Dobrodošel/la, gost. Prosim prijavi ali registriraj se.
sobota, 23.11.2024 : 20:54:19

Prijava z uporabniškim imenom, geslom in dolžino seanse.
* Domov Pomoč zemljevid po mojpesForumu Prijava Registracija
mojpes.net  |  Kajin kotiček  |  zaščita živali in razno  |  Tema: zakaj živali sploh obstajajo?
Strani: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 38   Dol
Natisni
Avtor Tema: zakaj živali sploh obstajajo?  (Prebrano 113346 krat)
0 članov in 12 gostov pregleduje to temo.
Mel
tukaj sem doma
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.795


« Odgovor #75 : sobota, 07.05.2011 : 21:45:52 »

Vsak od nas ima svoj mali svet, v katerem vladajo takšne ali drugačne prioritete in vrednote. Nemogoče je prepričat ljudi, naj mesa ne jedo zaradi česarkoli že. Bistveno bolje je vso razpoložljivo energijo usmerit v to, v kar je ljudi malo lažje prepričati: vsak naj v svojem malem svetu naredi vsaj nekaj za znosnejše bivanje kogarkoli, ki živi, dokler pač.

Res je, se povsem strinjam.
Logiran
pridna
midi
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.335



« Odgovor #76 : sobota, 07.05.2011 : 22:00:00 »

Že tisočič: ODZIV še ne pomeni BOLEČINE. Če rastline reagirajo na dražljaje to še NE POMENI da je to bolečinski odziv. Tudi minerali reagirajo na dražljaje, če udariš po njih sprostijo električni signal... po tej logiki tudi minerale "boli"? Taka poenostavljanja so res presenetljiva in kot kaže simptomatična za naš očitno slab šolski sistem. Bolečina je točno določena stvar in ni izenačena s "kakršnimkoli ozivom na kakršnkoli dražljaj" kot tu nekateri želijo "dokazovati".

No, mene pa ne boš prepričala, da moja monstera ne čuti, zatorej bi jo lahko zabrisala v smeti (ker je nisem želela in imam z njo same težave in nepotrebno delo ter skrb). Ravno tako ne bom nikoli ne mogla imet slabe vesti, če jo pozabim zalit ali ji nimam časa sčistit prahu z listov. Ali jo pustit v premajhnem lončku, da hira in se matra. Pa je "samo roža".
Logiran

Ustvaril sem si svoje mnenje. Prosim, ne zmedite me z DEJSTVI. (neznani avtor)
pridna
midi
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.335



« Odgovor #77 : sobota, 07.05.2011 : 22:07:47 »

Aja, bdw - če bi kdo posvojil monstero in ji nudil primerno okolje, ena išče (nov) dom. Jst ji težko zagotavljam vse kar rabi. Brez heca.
Logiran

Ustvaril sem si svoje mnenje. Prosim, ne zmedite me z DEJSTVI. (neznani avtor)
Mel
tukaj sem doma
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.795


« Odgovor #78 : sobota, 07.05.2011 : 22:28:01 »

Tole sem prebrala nekajkrat, pa mi ne gre... Torej zate pomeni, da kokoši, ki živijo pri kmetu v najboljših možnih pogojih, jih imajo radi, se z njimi cartajo in ukvarjajo, vseeno hudo trpijo in so podvržene mučenju, ker jih na koncu pojedo? Torej, iz tega (logično) sledi, da vse živali, ki so namenjene/vzrejene za prehrano, apriori trpijo, ne glede na to, kakšen je njihov konec (tudi, če umrejo naravne smrti). Hmpf.

Kot prvo, ne poznam nikogar, ki je izključno živali, ki živijo pri kmetu v ektremno najboljših razmerah. Ker tudi tak človek gre včasih ven in kupi pizzo s šunko, za katero nikakor ne more vedeti kako je živela žival, kupi sendvič, zrezek...
Torej človek, ki naj bi jedel le meso "super extremno" najbolj lepo živečih živali po definiciji praktično nikoli ne bi smel naročati vsejede hrane zunaj, nikoli je ne bi smel kupiti v trgovini... takih pa pač ni, vsaj jaz jih ne poznam.. Večina, ki jih jaz poznam dela to tako, da kupi pri kmetu "humano" meso, ga nato porabi zato da pomiri svojo vest, češ "saj jaz pa jem humano zaklano meso",  veliko (celo večino) mesa pa poje od drugod, kjer pa niti slučajno ne ve kako je "pridelano" (poznam kar nekaj takih "humanih" vsejedcev, pa še nikoli nihče od njih v restavraciji ni gnjavil natakarja naj mu prinese rezime in življenjepis živali, ki mu jo bodo postregli). To je zame le priročen izgovor, nič drugega.
Poleg tega, smrt je nasilna in vsaka smrt boli, ob ali pred smrtjo. Pa naj bo še tako lepo narejena, ko prašička lovijo, da bi ga ubili, ko ga držijo da bi ga omamili, definitivno trpi. Tako da tudi take "pravljice" o nič trpečih živalih so le pravljice. Da ne govorimo o prašičjih mladičkih, ki jih odvzamejo materi, da jih pobijejo, na živo kastrirajo itd. ... tudi mati trpi, materinski nagon in trpljenje ob izgubi mladiča je precej dobro dokumentirano pri živalih (kar definitivno ni antropocentrizem). Tudi, če tista mati živi v lepih razmerah, še vedno trpi, ko ji odvzamejo mladiča.

Da, vse živali za zakol apriori trpijo, razlikuje se le nivo trpljenja, če ne prej trpijo ob ali tik pred smrtjo, trpijo matere, katerim mladiče so pobili in podobno.

Pa še to, kar je še najbolj bistveno. Če bi nekdo zagovarjal da se vse živali "redi pri kmetih" in da "lepo, ne trpeče živijo", bi glede na število ljudi in možnost količine takšne "pridelave" (brr me kar zmrazi ob tej besedi) idealnega mesa moral jesti meso največ 2-3x na mesec. Če ga je večkrat, s tem že podpira industrijsko živinorejo. Torej tak človek mora biti praktično "vegetarijanec" večino časa.
Logiran
Mel
tukaj sem doma
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.795


« Odgovor #79 : sobota, 07.05.2011 : 22:33:27 »

Aja, bdw - če bi kdo posvojil monstero in ji nudil primerno okolje, ena išče (nov) dom. Jst ji težko zagotavljam vse kar rabi. Brez heca.

Jah, lohk Selen vprašamo. Grin
Logiran
delavec@amis.net
rad prihajam sem
*
Sporočil: 1.444


« Odgovor #80 : sobota, 07.05.2011 : 22:38:55 »

Hvala Mel , popolnoma se strinjam s teboj.
Logiran
Mel
tukaj sem doma
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.795


« Odgovor #81 : sobota, 07.05.2011 : 22:49:50 »

No, mene pa ne boš prepričala, da moja monstera ne čuti, zatorej bi jo lahko zabrisala v smeti (ker je nisem želela in imam z njo same težave in nepotrebno delo ter skrb). Ravno tako ne bom nikoli ne mogla imet slabe vesti, če jo pozabim zalit ali ji nimam časa sčistit prahu z listov. Ali jo pustit v premajhnem lončku, da hira in se matra. Pa je "samo roža".

Jaz nikjer ne trdim, da lahko z rastlinami počnemo kar želimo, samo zato, ker jih ne boli. Trdim samo, da je več mučenja in ubijanja, če človek je meso. In da rastline ne boli, medtem, ko živali čutijo bolečino.
Logiran
rava
živim tukaj
***
Sporočil: 3.641


WWW
« Odgovor #82 : sobota, 07.05.2011 : 23:03:34 »

tele debate so vedno čustveno nabite - vedno iste, rešitve ni, z nečim pa se je itak treba zabavat  Cool

vedno je tudi v špilu manipulacija preusmerjanja pozornosti od bistvenega na nebistven problem (npr. jebeš kravo, kaj pa uboga solata), poleg vsega ostalega pa so tudi razne diskreditacijske finte. pol so raznorazne provokacije v smislu, da naj nehamo jesti in podobne bedarije.

jaz pse, mačke, krave, pujse dojemam zelo podobno, ker imam lastno izkušnjo, kako se da kravco uiber scrkljati in zna biti nadvse očarljiv pet in ima osebnost.
menda vsejedi človek v življenju poje okoli 30 pujsov, 10 krav, nekaj manj kot 1000 kokoši, 10 ovac, 30 zajcev, pa še kaj bi se našlo.
me prav zanima, koliko bi jih res pojedli, če bi jih pobijali sami in vmes ne bi bilo eksekutorjev.  
hecno se mi zdi, kako publika navija za Tončko in Tolele (Ejti), zraven pa si privošči ovčetino in zajčetino (a se tko reče)  - ki prideta od kod? to je od nogic, hrbta ... Tončkine in Tolelejeve žlahte, ki ji žal ni uspelo spizdit seveda.

in vse to samo zato, ker je meso pač dobro. ampak tudi špinača iz kopriv rula ... njami Smiley
Logiran
moksa
rad prihajam sem
*
Spol: Ženska
Sporočil: 1.901


« Odgovor #83 : sobota, 07.05.2011 : 23:28:08 »


Torej, v enem stavku trdiš, da ni enako lomljenje biljk in lomljenje kosti psov... hkrati pa podpiraš ravno drugo (vsejedstvo) na račun prvega (vegetarijanstvo). Torej, če ne bi zlomila psu hrbta, utrgala pa bi rožico, potem bilo logično, da ješ rastlinsko hrano, al kako?
Torej, če uporabim tvojo prispodobo: vsejedstvo ustreza lomljenje hrbtov psom, vegetarijanstvo pa ustreza trganje rožic. Če kdo enači vsejedstvo in vegetarijanstvo, mora enačiti tudi prvi del stavka. Vegetarijanstvo je naravi, rastlinam in živalim bistveno bolj prijazno in povzroča bistveno manj nasilja, trpljenja in smrti. Vsak, ki se zavestno odloči za vsejedstvo mora pač večje uničenje narave, več smrti in več mučenja (žal) sprejeti kot posledico svoje odločitve. Če je nekomu za vse to dodatno mučenje pač vseeno, potem prav, ima vso pravico. Ne pa govoriti da tega nepotrebnega mučenja ni.

Že tisočič: ODZIV še ne pomeni BOLEČINE. Če rastline reagirajo na dražljaje to še NE POMENI da je to bolečinski odziv. Tudi minerali reagirajo na dražljaje, če udariš po njih sprostijo električni signal... po tej logiki tudi minerale "boli"? Taka poenostavljanja so res presenetljiva in kot kaže simptomatična za naš očitno slab šolski sistem. Bolečina je točno določena stvar in ni izenačena s "kakršnimkoli ozivom na kakršnkoli dražljaj" kot tu nekateri želijo "dokazovati".

moksa, če trdiš, da je trpljenje živali antropocentrično gledanje na svet, je to izredno arogantno in pokroviteljsko govorjenje ... živali DOKAZANO čutijo bolečino (vsaj tiste, ki se jih množicno pobija za hrano). To z antropocentrizmom nima popolnoma nobene veze, to je dokazano dejstvo. Sklepati da rastline "mogoče vseeno boli" ker "o njih ne vemo veliko" je pa prav tako nesmiselno. Kdo konec koncev pravi da o rastlinah "ne vemo veliko"? O njih vemo zelo veliko, cela področja bilologije se ukvarjajo z rastlinami, nihče tudi nikoli ni trdil da so "na pol žive", vsekakor pa še nihče do sedaj ni dokazal da jih "boli" (tu govorim o pravih, peer reviewed raziskavah, ne o nekih alter blodnjah).

In ponovno, tudi če bi jih bolelo, rastline bistveno bolj in več trpijo, če človek je meso, kot če ga ne je.
Manipulacija z besedami drugih ti gre skoraj odlično od rok, vendar naj ti še enkrat napišem: nisem rekla, da ni enako lomljenje kosti in lomljenje bilk, napisala sem da ni mi enako pri srcu, če zlomim travno bilko ali pa povozim trop psov. A občutiš razliko??? Gre za moje povsem subjektivno občutenje, ne za pavšalno trditev da lomljenje enega ali drugega ni enako.
 
Kdo trdi, da je trpljenje živali antropocentrično gledanje na svet, Mel? Brez zamere, ampak tvoje pisanje z vsem obračanjem besed me spominja bolj na eno gorečo predvolilno kampanjo kot na debato. Ti si tista, ki hoče dokaze o trpljenju rastlin, mogoče bi pred dvesto ali tristo leti zahtevala dokaze o trpljenju živali. Ko sem v zadnjem postu zadnjič omenila besedo antropocentrizem - če že moram ponovno obrazložiti - sem ga omenila (popravi me, če se ponovno motim) v primeru smrti mojega psa ali psa nekoga drugega. Seveda mi je huje za mojim psom, ergo na bolečino gledam s antropocentrističnega, če hočemo tudi egoističnega vidika. Je zdaj kaj bolj jasno? Boš obrnila tudi tole?
Če nimaš kaj drugega napisati, naredi mi vsaj to uslugo in mi ne prisojaj stvari, ki jih nisem napisala, ker to obračanje besed, ki si ga zdaj uprizorila je na meji dobrega okusa.
Jaz nikjer ne trdim, da lahko z rastlinami počnemo kar želimo, samo zato, ker jih ne boli. Trdim samo, da je več mučenja in ubijanja, če človek je meso. In da rastline ne boli, medtem, ko živali čutijo bolečino.
Točno in samo to: ti trdiš. Tisti, ki si upamo na listo "privilegiranih v bolečini" (upam, da ne boš v naslednjem postu dodala, da je moksa napisala, da kdor trpi je srečen) dodati nekoga drugega, smo pa itak... nekaj že, prav gotovo nič lepega.
Ali na kratko povedano: eni dopuščamo možnost da... (vstavi poljubno) - ti pa enostavno veš. No, jaz bi tudi rada vedela, bi ziher lažje spala, pa mi dvom ne da miru.
Logiran
moksa
rad prihajam sem
*
Spol: Ženska
Sporočil: 1.901


« Odgovor #84 : sobota, 07.05.2011 : 23:45:04 »


Trganje kosov rastlin torej rastlin NE boli? Ko živali jedo rastline, to za "rastline ni problem", jih NE boli? Dobro, super, potem pa ni problem če to pocne pač tudi človek.  Rastline pač, kot trdiš, če se prehranjujemo z njimi ne boli. Hvala, da podpiras moj argument, to že od začetka želim razložiti. Živali pa, za razliko od rastlin, močno, močno boli ko se nahajajo v procesu "živinoreje".


Ko kuriš kres, ga večinoma kuriš na zemlji, po možnosti travi, kjer sigurno skuriš veliko, veliko, veliko živih trav. Torej je analogija s kresom še vedno povesm točna. Če kuriš kres skuriš tudi mikroorganizme (tudi tiste na in v mrvem lesu in v zemlji) in veliko, veliko rastlin, ki so v sami bližini ognja (celo umirajo v "mukah" ko se počasi "žive pečejo"). Če je kres torej sprejemljiv je (po logiki enačenja trpljenja rastlin in živali) povesm sprejemljivo kurjenje živih mačkov, celo počasno pečenje živih mačkov.  Kdor trdi da je mučenje rastlin in živali povsem enako naj se nad tem močno zamisli.

Oziv še ni nujno bolečina. Če se enocelični organizem odziva, to še ne pomeni da ga "boli". Odziva se tudi kos železa, ko ga segreješ.

Če nekatere živali lahko regenerirajo nekatere ude je precej drugače kot če celotno drevo posekaš in iz korenin ponovno požene. Upam da razumeš bistvo razlike. Manjše okvare lahko živali nadomestijo, večjih pa ne. Možnost regeneracije uda je samo dodatna evolucijska prednost, vsekakor pa to nikakor ne dokaže, da rastline boli če izgubijo del rastline.
 

Enačiti vsak in kakršnkoli odziv z bolečino je nesmiselno. Prav tako rastejo kristali v smeri večje koncentracije snovi iz katere pač nastajajo, pa bi težko rekli da je njihov odziv bolečinski. Tebe boli, če ti koža postane rjava (seveda če ne pride do termične okvare, ki z rjavenjem nima veze)? Enačiti VSAK odziv z bolečino je preprosto neumnost.
Je pa zanimivo, da kako se lahko nekdo, ki premore toliko senzibilnosti do ene skupine živih bitij, na vse kriplje trudi, da se neki drugi skupini ne prizna podobnih "pravic". Tega najbrž ne bom doživela, me pa ful firbec mantra, kako bi odreagirala, če bi znanstveniki postregli s toliko opevanimi dokazi o tem, da rastline občutijo bolečino in da posledično lahko trpijo. To bi šele bila štala - taka, prava. Bohnedej, da pride do tega, je ni tehtnice na tem svetu, ki bi to prenesla...
Logiran
Lynn
živim tukaj
***
Spol: Ženska
Sporočil: 7.504


« Odgovor #85 : sobota, 07.05.2011 : 23:49:46 »

Jaz nikjer ne trdim, da lahko z rastlinami počnemo kar želimo, samo zato, ker jih ne boli. Trdim samo, da je več mučenja in ubijanja, če človek je meso. In da rastline ne boli, medtem, ko živali čutijo bolečino.

Se podpišem pod to.
Logiran
Mel
tukaj sem doma
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.795


« Odgovor #86 : nedelja, 08.05.2011 : 00:15:07 »

Manipulacija z besedami drugih ti gre skoraj odlično od rok, vendar naj ti še enkrat napišem: nisem rekla, da ni enako lomljenje kosti in lomljenje bilk, napisala sem da ni mi enako pri srcu, če zlomim travno bilko ali pa povozim trop psov. A občutiš razliko??? Gre za moje povsem subjektivno občutenje, ne za pavšalno trditev da lomljenje enega ali drugega ni enako.
 
Kdo trdi, da je trpljenje živali antropocentrično gledanje na svet, Mel? Brez zamere, ampak tvoje pisanje z vsem obračanjem besed me spominja bolj na eno gorečo predvolilno kampanjo kot na debato. Ti si tista, ki hoče dokaze o trpljenju rastlin, mogoče bi pred dvesto ali tristo leti zahtevala dokaze o trpljenju živali. Ko sem v zadnjem postu zadnjič omenila besedo antropocentrizem - če že moram ponovno obrazložiti - sem ga omenila (popravi me, če se ponovno motim) v primeru smrti mojega psa ali psa nekoga drugega. Seveda mi je huje za mojim psom, ergo na bolečino gledam s antropocentrističnega, če hočemo tudi egoističnega vidika. Je zdaj kaj bolj jasno? Boš obrnila tudi tole?
Če nimaš kaj drugega napisati, naredi mi vsaj to uslugo in mi ne prisojaj stvari, ki jih nisem napisala, ker to obračanje besed, ki si ga zdaj uprizorila je na meji dobrega okusa.Točno in samo to: ti trdiš. Tisti, ki si upamo na listo "privilegiranih v bolečini" (upam, da ne boš v naslednjem postu dodala, da je moksa napisala, da kdor trpi je srečen) dodati nekoga drugega, smo pa itak... nekaj že, prav gotovo nič lepega.
Ali na kratko povedano: eni dopuščamo možnost da... (vstavi poljubno) - ti pa enostavno veš. No, jaz bi tudi rada vedela, bi ziher lažje spala, pa mi dvom ne da miru.

Najprej se malo umiri, plis, ti v bistvu nič nočem, le odgovarjam Smiley

Prav, pa ti ni "pri srcu", loviš se na detajle. Torej na tak ali drugačen način pač ločiš med obemi dejanji. Torej zate razlika med trganjem rožic in lomljenjem kosti psov obstaja. Nas/me želiš prepričati, da v bistvu nimaš prav ker delaš med tem razliko? Da je pravilno gledanje enačenje med trganjem rožic in lomljenjem kosti psom? Sprašujem, da ne bom spet obtožena obračanja besed. Ker če bi veljalo zadnje, hm ja ... potem me kar srh spreletava kakšen bi bil ta svet. K sreči vseeno to razliko delajo praktično vsi ljudje (in tudi nekatere živali, med drugim tudi nekateri psi, ki ne želijo videti da nekdo trpi). In te razlike delajo/mo po tvoje zmotno, ker pripisujemo bolečino psu zaradi antropomorfizma (in ne antropocentrizma, kot ti napačno govoriš)? Dejstvo je, da je bolečina pri višje razvitih živalih sprejeta kot znanstveno dejstvo. Lahko me sedaj še naprej žališ in govoriš kako si ti "tolerantna" ker "dopuščaš", jaz pa samo "vem", ampak taka so dejstva (nisem si jih zmislila jaz). Dejstvo je, da pse boli. Dejstvo je, da nihče še ni dokazal (znanstveno peer-reviewed) da rastline boli. Dejstvo pa je, da tudi ČE bi rastline bolelo, bi bilo veliko MANJ mučenja (rastlin in živali) če NE bi jedli mesa. Če ti pa dejstva pač niso všeč pa ti ne morem pomagat.

Pa še to: da je tebi hudo zaradi tvojega psa nima popolnoma veze s trpljenjem mučenih živali. To kar opisujes je preprosto egocentrično gledanje, TEBI je hudo ker je TVOJ pes. Mučenje živali pa je neodvisno od tega ali ga kdo zunanji gleda/dojema. Živali boli ne glede na to.
Logiran
Mel
tukaj sem doma
**
Spol: Ženska
Sporočil: 2.795


« Odgovor #87 : nedelja, 08.05.2011 : 00:19:28 »

Je pa zanimivo, da kako se lahko nekdo, ki premore toliko senzibilnosti do ene skupine živih bitij, na vse kriplje trudi, da se neki drugi skupini ne prizna podobnih "pravic". Tega najbrž ne bom doživela, me pa ful firbec mantra, kako bi odreagirala, če bi znanstveniki postregli s toliko opevanimi dokazi o tem, da rastline občutijo bolečino in da posledično lahko trpijo. To bi šele bila štala - taka, prava. Bohnedej, da pride do tega, je ni tehtnice na tem svetu, ki bi to prenesla...

To je pa že posmehljivo in žaljivo, ampak ok, ne mislim iti na tvoj nivo.

Veliko ČEjev je v tvojih trditvah. Lahko je "argumentirati" s toliko ČEji. Ti dam pa še odgovor, poln ČEjev: Tudi ČE bi rastline bolelo, bi bilo veliko bolje NE JESTI mesa, saj bi pobili in mučili veliko MANJ rastlin.
Tako je, tudi ZA rastline se z ne uživanjem mesa borim. In PROTI izsekavanju Amazona zaradi živinoreje in podobnim stvarem. In za to NI treba da rastline boli. Rastline so pomembne tudi brez tega.
Logiran
enaNika
rad pišem
****
Sporočil: 312


« Odgovor #88 : nedelja, 08.05.2011 : 01:32:23 »

Aja, bdw - če bi kdo posvojil monstero in ji nudil primerno okolje, ena išče (nov) dom. Jst ji težko zagotavljam vse kar rabi. Brez heca.
Ah, idi se solit.  Tongue Pa imam še eno stvar več na spisku "bi takoj mela, pa nimam pogojev". butnglavc
 predaja

O temi bi pa lahko povedala približno isto kot Cats in Smetka, tako da ne bom ponavljala.
Logiran
moksa
rad prihajam sem
*
Spol: Ženska
Sporočil: 1.901


« Odgovor #89 : nedelja, 08.05.2011 : 07:37:20 »

Mel, ne lovim se na detajle, samo kot vsak drug sodelujoči ne maram, da se moje besede obračajo in če ti dokažem, da to počneš,  še nisem potrebna umiritve.
Glede primerjave mojega psa in psa nekoga drugega - če moram tudi to dodatno obrazložiti Roll Eyes : logično in razumljivo je, da se bolj istovetimo z bolečino nekoga, ki nam je bliže in tako, kot nam je bolj hudo za smtrjo psa, s katerim smo živeli in dihali leta in leta, kot pa za smrtjo psa našega znanca, je najbrž povsem razumljivo, da občutimo več empatije za živali (več skupnega imamo z njimi, ok?) kot pa za rastline. Na prvi pogled zelo enostavno, mogoče pa bi bili presenečeni, če bi o njih izvedeli več, mogoče pa enim samo primanjkuje pristne empatije, kar hitro nadoknadijo z manjkajičimi vsemogočimi znanstvenimi dokazi.

To je pa že posmehljivo in žaljivo, ampak ok, ne mislim iti na tvoj nivo.

Veliko ČEjev je v tvojih trditvah. Lahko je "argumentirati" s toliko ČEji. Ti dam pa še odgovor, poln ČEjev: Tudi ČE bi rastline bolelo, bi bilo veliko bolje NE JESTI mesa, saj bi pobili in mučili veliko MANJ rastlin.
Tako je, tudi ZA rastline se z ne uživanjem mesa borim. In PROTI izsekavanju Amazona zaradi živinoreje in podobnim stvarem. In za to NI treba da rastline boli. Rastline so pomembne tudi brez tega.


Ni ne posmehljivo ne žaljivo, sem samo postavila hipotezo, če pa nimaš odgovora še ne pomeni, da je vprašanje bilo žaljivo. Pravzaprav, no, saj si mi v drugem delu naposled le všečno odgovorila Tongue
Logiran
Strani: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 38   Gor
Natisni
mojpes.net  |  Kajin kotiček  |  zaščita živali in razno  |  Tema: zakaj živali sploh obstajajo?
Skoči na:  

domov | o psih | pasme | galerija | forum | zaščita živali | posvojite psa | piškotki | admin | splošni pogoji

2000-2023 Jana. Vse pravice pridržane.
Vsako kopiranje vsebin ali njihova uporaba v nasprotju s
splošnimi pogoji uporabe mojpes.neta je prepovedana.
Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines