Osnovna navodila za vse Louce in nihove spremljevalce:
Plan našega druženja naj bi bil približno takle:
1. Zbor vseh udeležencev pri poligonu KD Sežana, avtomobile parkiramo kar tam. Zbiramo se od 13. do 14. ure, potem se odpravimo na "lagani" SPREHOD oziroma DIVJANJE po poljskih poteh do male cerkvice, kala (vodnega "zbiralnika") in po gmajnah. Glede na navodila Tršice Xene in drugih Poznavalcev bomo pse na primernih mestih lahko spustili tudi s povodcev, da se spoznajo in zdivjajo - velja za tiste, ki jim pač zaupate, da so lahko spuščeni.
Vendar pa vse udeležence naprošam, da smo uvidevni in psov ne spuščamo, če bi obstajala nevarnost, da bi večji psi nadlegovali manjše, samci samice in podobno.
Na tem mestu bi res prosila za pomoč Xeno in še kakšnega takega, ki ima več izkušenj z večjimi skupinami psov in zna nekako že vnaprej presoditi, kaj v danem trenutku dovolj varno za vso skupino, kaj pa ne
velja predvsem za divjanje po ograjenem poligonu - kako po velikostih, temperamentu združit pse itd. Vsekakor si vsi želimo prijetnega druženja, zato bomo odgovorno poskrbeli za dobro počutje vseh naših so-pohodnikov na dveh in na štirih nogah, kajne
2. Po sprehodu, divjanju, spoznavanju in po tem, ko bomo pse vsaj malo zmatrali, se bomo obrnili nazaj v smeri našega izhodišča in se preselili na/pred naš poligon kjer je ograja s količki (za privez psov, če želimo) in pa tudi gasilska miza s klopmi ... za
PIKNIK. Jaz bom s sabo prinesla magari še eno večjo kampersko mizo in eno manjšo
Tam bomo tisti, ki bomo s sabo prinesli kak prigrizek, vse lepo postregli,skupaj kaj pojedli in kaj popili in malo počvekali.
Pripravili bomo tudi srečolov in izkupiček od prodanih srečk namenili Horjulčkom, ki še čakajo nove domove:)
Ko nas bo pregnala tema, pa se bomo počasi razšli, še prej pa za seboj seveda počistili vse smeti, kakce, skratka poskrbeli, da naše druženje ne bo pustilo nobenih slabih vtisov Šepuljcem in Križanom. Ekološki otok je pri pršutarni, tako da ne bo nobenega problema, kam nesti naše smeti
Kaj prinesete/pripeljete s sabo?-
za sprehod: vsem kar ponavadi nosite s sabo zase in za psa (povodec, voda, vrečke za iztrebke, priboljški ...)
-
za piknik: prispevki v obliki hrane po želji. Vsak, ki bo kaj prinesel, naj poskrbi tudi za pribor, če bi ga potrebovali kaj posebnega (nož za rezanje kakega kruha ali kaj takega)
Od spomladanskega Siminarja ima spravljenih še nekaj ALU pladnjev, plastičnih krožničkov, šalčk za kavo in plastičnega pribora - mislim, da bo že to dovolj. Za kozarčke bom še pogledala
- vsak prinese vodo zase in za psa, sicer pa kako steklenico soka oz. pijače po želji
-
za srečolov: vsak prinese s sabo eno (po želji lahko tudi več) zavito darilce v vrednosti nekje 5€, ki naj vsebuje kak posladek za živali ali pa kaj za "človeke"
Za nalepke in srečke za srečolov bosta poskrbeli NoJinx in Luna7 (če jima bo zneslo, sicer upam, da se bo še kdo javil
Cena srečke bo 5 €, vse srečke bodo dobitne, seveda
- fotodokumentacija: obvezno naj dobri fotografi ne pozabijo napolniti baterij svojim mašincam
- identifikacijska koda : jaz bi bila grozno vesela (da ne izpadem popolnoma blont, ker itak bom sigurno vsa raztresena
), če bi si tisti, ki vam ni nerodno, na "prsa junačka" nalimali eno nalepko s forumskim imenom, da vas ne bom po imenih psov klicala
malo se hecam - ma če se vam zdi, bi bilo fajn, da poveženo naše nadimke s facami, vsaj tisti, ki se še nismo uspeli spoznati
... tole pa, če se zdi komu še uporabno oz. če nas je demenca od zadnjega srečanja že toliko zdelala, da smo pozabili kako ime oziroma za vse na novo
Upam, da nisem preveč stvari pozabila .... ma, kot smo rekli:
Brez kompliciranja, važno je, da se vidimo in se imamo fajn to polpoldne, vsaj dobre 4 urice druženja! Ni toliko point v pikniku, hrani in pijači, zato naj vam ne bo nerodno tistim, ki pač niste kuharsko nadarjeni
Ni važno, dobro voljo imejte s sabo, pa bo
Vsak poskrbi zase in za svojega psa, skupaj pa skrbimo za dobro voljo vseh! Ajprou?
Termin - pustimo zaenkrat zadnja dva?
28. 10 in 4.11.? Pa bomo videli, kako bo s pofočkanjem
Aja, ko bomo pisali seznam udeležencev, naj se vsak, ki se bo prijavil, zraven še doda, kaj/če bi prinesel kot prigrizek